Analiza i synteza

Dbając o szczegóły tworzymy sprawną całość

Moja aktywność zawodowa koncentruje się na poszukiwaniu rozwiązań usprawniających działanie moich klientów i klientów moich zleceniodawców.
Przeważnie ma to jakiś związek z wykorzystaniem informatyki.

Bieżące przedsięwzięcia:

BlueWayMe od 01.2020

współzałożyciel i dyrektor finansowy/operacyjny startupu poszukującego proekologicznych efektów synergicznych w codziennej działalności biznesowej różnych klientów

Talpa Soft od 10.2017

doradca Zarządu w zakresie biznesowym i zarządzania projektami

DK Solutions od 05.2014

kierownik projektu i analityk biznesowy w projektach realizowanych głównie dla sektora utilities

Projekty zrealizowane

2022.08 - 2022.09: Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Audyt wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania GRANIT Aqua

2022.05: Starostwo Powiatowe Konin

Szkolenie z podstaw projektowego zarządzania przedsięwzięciami

2021.03 - 2021.10: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.

Przygotowanie postępowania i zarządzanie wyborem oferty na system zarządzania energią w Wodociągach Słupskich

2021.01 - 2021.09: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie

Audyt środowiska informatycznego w kontekście wdrożenia długoterminowej strategii informatyzacji

2020.12 - 2021.06 POLENERGIA Dystrybucja Sp. z o.o.

Nadzór inwestorski nad migracją systemów pomiędzy centrami danych

2017.10 - 2023.07: Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Nadzór inwestorski nad wdrożeniem i rozwojem Zintegrowanego Systemu Informatycznego

2017.09 - 2018.04: ENERGA Operator SA

Współudział w przygotowaniu studium wykonalności budowy systemu magazynowania energii

2017.03 - 2017.06: Urząd Miasta Chojnów

Studium wykonalności i przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu "Budowa Systemu Informacji Przestrzennej oraz rozwój e-usług publicznych w Chojnowie"

2017.01 - 2017.06: E3 Meble pracujące

Projektowanie i realizacja zabudów meblowych dla klientów indywidualnych i komercyjnych

2016.10 - 2016.11: ENVI Consulting

Przygotowanie i uruchomienie serwisu internetowego fidman.eu

2016.09 - 2017.01: PrimeGlobal Sp. z o.o.

Przygotowanie specyfikacji procesów i zapytania ofertowego na wdrożenie systemu HIS w sieci szpitali komercyjnych

2015.01 - 2016.03 TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o.

Studium wykonalności centralizacji archiwizacji dokumentów

2014.10 - 2016.08 Wodociągi Wałbrzyskie

Wsparcie eksperckie w przygotowaniu do zakupu i procedurze zakupowej środowiska informatycznego wspierającego wybrane procesy biznesowe

2014.09 - 2014.12: NUBIZ Sp. z o.o.

Wsparcie Zarządu spółki w zakresie organizacji prac projektowych przy realizacji wdrożeń modułu CRM firmy SAP AG

2014.07 - 2015.05: COMPASS SA

Audyt i ocena wartości spółki postawionej w stan likwidacji na zlecenie syndyka masy upadłościowej

2014.05 - 2016.04 POLENERGIA Dystrybucja Sp. z o.o.

Zarządzanie projektem wdrożenia systemu pomiarowo-rozliczeniowego i billingowego

2014.04 - 2014.12: OSADKOWSKI-CEBULSKI Sp. z o.o.

Doradztwo związane z zakupem i wdrożeniem nowego systemu ERP

2014.02 - 2014.05: Schavemaker Poland Sp. z o.o.

Opisanie aktualnego środowiska IT i zamodelowanie wymagań pod nowe systemy kompleksowo wspomagające działanie firmy

2013.08 - 2014.02: SISMS Sp. z o.o.

Wdrożenie projektowego modelu zarządzania i otwarcie na nowe sposoby wykorzystania gotowych już rozwiązań

2013.03 - 2013.09: ITs g-point

Stworzenie portalu dyskusyjnego dla specjalistów IT na temat IT w biznesie. (Świetny zespół, fajna współpraca, niestety nowe media rządzą się swoimi prawami klikalności)

2012.05 - 2014.11: Urząd Miasta Opole

Przygotowanie specyfikacji, nadzór nad postepowaniem oraz realizacją dostawy urządzeń aktywnych do sieci światłowodowej Miasta Opole

2010.12 - 2014.03: mintIT: wspólna marka doradcza

W ramach spółki o charakterze partnerskim poprowadziłem kilka projektów doradczych m.in.: stworzenie i wdrożenie systemu zarządzania programem partnerskim dla CEMBRIT Polska, analiza potrzeb najemców Wrocławskiego Parku Przemysłowego w zakresie infrastruktury IT, szkolenia WebObjects dla Credit Agricole

2010.11 - 2011.02: ProfesInfo Sp. z o.o.

Uruchomienie spółki ratującej aktywne projekty oraz zespoły z UtilisIT, działającej jako skoncentrowane na określonych rozwiązaniach, silne technologiczne centrum kompetencyjne

2009.11 - 2010.11: Utilis IT Sp. z o.o.

Przygotowanie infrastruktury i przestrzeni życiowej dla nowo powstającej firmy. Uruchomienie centrali i czterech oddziałów, zapewnienie infastruktury, podpisanie niezbędnych umów, zarządzanie pełnym backoffice

2009.08 - 2009.12: Akademia Morska w Gdyni

Kompleksowy projekt doradczy obejmujący audyt i modyfikacje specyfikacji przetargowej, udział w udzielaniu odpowiedzi na zapytania Wykonawców, przygotowania materiałów i wytycznych do prowadzenia postępowań protestacyjnych

2009.03: PRESSCOM Sp. z o.o. - "Zamówienia publiczne na dostawy i usługi informatyczne"

Współudział w stworzeniu kompleksowego kompendium wiedzy pod redakcją Iwony Ziarniak o przygotowaniu i prowadzeniu postępowania publicznego w zakresie informatyki

2009.02 - 2009.08: SoftBlue Sp. z o.o.

Weryfikacja i modernizacja studium wykonalności Systemu informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego

2009.02 - 2010.02: miesięcznik "IT w Administracji"

Kilka artykułów dotykających bieżącej problematyki informatyki w administracji publicznej. (Romantyczny powrót do czasów "Silver Shark" i "Serwisu Leasingowego")

2008.12 - 2009.10: SHH Sp. z o.o.

Zarządzanie projektem utrzymania i rozwoju dwóch systemów informatycznych wdrożonych w DSG SA

2008.12: Koncern Energetyczny EnergiaPRO SA

Seria szkoleń dla ponad 1000 pracowników działu IT w zakresie poprawy umiejętności interpersonalnych przeprowadzona na zlecenie SIEMENS IT Solutions and Services w ramach wdrożenia helpdesku IT

2008.11 - 2010.02: PRESSCOM Sp. z o.o.

Na zlecenie Centrum Szkoleniowego Zamówienia Publiczne wydawnictwa PRESSCOM wraz z Iwoną Ziarniak członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych zrealizowany został cykl szkoleń otwartych dla kilkuset osób, poruszających szczególnie problematykę prawidłowego przygotowania opisu przedmiotu zamówienia

2008.10: voestalpine Polska sp. z o.o.

Rekrutacja na stanowisko projektanta konstrukcji stalowych - analiza profili osobowościowych w celu dopasowania do profilu zespołu i charakteru pracy.
(Co ciekawe, wyniki badania zweryfikowane przez ... grafologa w centrali firmy. Potwierdziły w 100% moje wskazania)

2008.03: SHH Sp. z o.o.

Sesja planowania strategicznego, której celem było określenie głównych obszarów rozwoju spółki

2007.05 - 2009.10: SHH Sp. z o.o.

Przygotowanie elementów stabilizacji organizacyjnej, umożliwiające pracownikom planowanie rozwoju osobistego i zawodowego

Kontakt:

tel:+48 605 339 637
email: maciej.hazy |at| e3.wroclaw.pl

O mnie

1986: Pierwszy kontakt z informatyką na zajęciach na Uniwersytecie Wrocławskim. ZX Spectrum ale także Odra a potem niezapomniany Commodore C-64 II.
1989-1995: Sześć lat studiów to sześć lat poszukiwań teoretycznych (i czasem praktycznych) związków między INFORMATYKĄ (nie programowaniem) a BIZNESEM.
1995: Początek praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy, głównie w obszarach związanych z obsługą klienta, mniej z samym wytwarzaniem rozwiązań.
1998: Rozpoczęcie ścieżki kariery w WINUEL SA (Grupa EMAX obecnie Sygnity) od Konsultanta Handlowego poprzez kierowników, dyrektorów aż do stanowiska Zastępcy Dyrektora ds. Wsparcia Sprzedaży w Centrum Produkcji Oprogramowania (ponad 150 osób).
2007: Rozpoczęcie działalności na własny rachunek, poprzez uczestnictwo w różnorodnych przedsięwzieciach, od prostych dostaw i instalacji pojedynczych, dedykowanych stanowisk do dużych projektów o wielocyfrowych budżetach, wiążąc się raz mocniej raz słabiej z różnymi firmami.